loading...

وبلاگ

وبلاگ آزاد

بازدید : 33
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

كسب درآمد از اينترنت بهترين راه براي گذران روزهاي كنوني است. خيلي از ما دوست داريم شغل دوم داشته باشيم و يا اينكه بدون بيرون رفتن از منزل بتوانيم كسب درآمد كنيم. با قدرت گرفتن اينترنت و حضور آن در ميان همه اقشار جامعه و دسترسي به شبكه جهاني اينترنت در ميان همه سنين و گروه ها جرقه هايي براي كسب درآمد از طريق اينترنت در ميان مردم شكل گرفت و خيلي زود اين موضوع آنچنان جدي شد كه هم اكنون بخش عظيمي از مردم در ايران و جهان از راه اينترنت نه تنها كسب درآمد مي كنند كه به ثروت هاي ميليوني و ميلياردي دست يافته اند. مهمترين دسته در ميان ثروتمندان از طريق اينترنت قماربازان و افرادي هستند كه به شرط بندي علاقه دارند. پوكربازان حرفه اي و افرادي كه از طريق بازي هاي آنلاين و پيش بيني فوتبال كسب درآمد مي كنند جزو همين ثروتمندان محسوب مي شود. در ادامه با ما همراه باشيد تا راه هاي كسب درآمد از طريق اينترنت را با شما در ميان بگذاريم.

كسب درآمد از اينترنت چگونه ممكن است؟

كسب درآمد از اينترنت يك عبارت كلي است كه ممكن است چيزهاي زيادي را در بر بگيرد. بخشي از آن كسب و كارهاي اينترنتي است كه در مطلب امروز نيز به آن پرداخته مي شود. بعضي از آن ها ربط چنداني به اينترنت ندارد و در واقع محصولي خاص و يا خدماتي است كه از طريق اينترنت به فروش مي رسد و بخشي از آن ها نيز بازي كردن و شرط بندي آنلاين و اينترنتي است.

بدون شك همه دوست دارند كه آسان ‌ترين راه ها و پر پول ترين ها را در اين زمينه امتحان كنند و درآمدي قابل قبول در اين زمينه داشته باشند. بايد گفت مهمترين علمل در موفقيت داشتن پشتكار و انگيزه كافي است. بايد دل به كاري كه در اينترنت انتخاب مي كنيد بدهيد و پاي آن بايستيد تا به نتيجه برسد. در واقع همه كسب و كارها يكي دو ماه اول هزينه اي در بر نخواهد داشت چرا كه بايد در آن به مهارت دست يافت و آرام آرام نتيجه را ديد. بعضي از كارها مستلزم ارتباط با ديگران و شناخت منابع كافي است و اين كار مستلزم صرف زمان است. كسب درآمد از اينترنت يعني كسب تخصص و دانش به مرور زمان و به كار گرفتن آن در فضاي مجازي. در صورتي كه پشتكار و توانايي كافي براي فعاليت به اين شكل را داريد با ما همراه باشيد تا برترين كسب و كارهاي اينترنتي را به شما معرفي كنيم.

اولين قدم براي كسب درآمد از طريق اينترنت داشتن اينترنت خوب و نسبتا پر سرعت است؛ اينترنتي كه مدام قطع نشود و به اندازه لازم حجم در اختيارتان قرار دهد. قدم دوم اين است كه نرم افزارها، اپليكيشن ها و برنامه هاي مورد نياز براي كسب و كارتان روي كامپيوتر، لپ تاب يا موبايلتان نصب باشد. راه اندازي وآشنايي با اين برنامه ها در همان يكي دو ماه اول برايتان ميسر مي شود. بعد از راه افتادن اين نرم افزارها و فراگيري اطلاعات اوليه به راحتي مي ‌توان كسب درآمد كرد.

از بزرگترين مزاياي فعاليت در حوزه مجازي اين است كه فعاليت افراد مختلف در آن هيچ محدوديتي ندارد. بگيرد. بعضي كارها مثل فروش اينترنتي يا مثلا پيج هاي آشپزي و غيره كار چندان سختي نيست وبراي خانم هاي خانه دار هم راهگشاست ولي بعضي كارها مثل بازي هاي آنلاين به خصوص بازي انفجار نيازمند مهارت رياضي و يا حتي اطلاعات رياضي و آماري است. سطح افراد در كسب و كارهاي اينترنتي بسيار متفاوت است. در هر صورت كسب درآمد از طريق اينترنت به كمترين سرمايه‌ گذاري اوليه نياز دارد.

1. كسب درآمد از اينستاگرام

كسب درآمد از اينستاگرام

در سال 2012 شركت فيسبوك، اينستاگرام را خريد و علاقمندان به فضاي مجازي را با دنيايي جديد آشنا كرد. از آن پس بيشتر برنامه ‌هاي بازاريابي و تبليغات فيسبوكي به اينستاگرام منتقل شد. علاوه بر خود فيس بوگ افراد عادي نيز از اينستاگرام براي بازاريابي و كسب درآمد استفاده كردند. هنرمندان، ورزشكاران، فوتباليست ‌ها و بسياري از سلبريتي ها و شخصيت هاي معروف خيلي زود پا به اين عرصه گذاشتند و از طريق به اشتراك گذاشتن عكس ها و فعاليت هايشان با طرفدارانشان ارتباط بر قرار كردند.

دسته دوم نيز افرادي بودند كه به واسطه اينستاگرام معروف شدند و به اصطلاح به اينفلوئنسر يعني تاثيرگذاران در اينستاگرام تبديل شدند. تقريبا نود درصد اينفلوئنسرها پا به عرصه تبليغات گذاشتند و در كنار به اشتراك گذاشتن عكس ها و فيلم هاي شخصي شان، از راه تبليغات در پيج هايشان به كسب درآمد مي پردازند. امروزه هر كس بخواهد در اينستاگرام تبليغ بكند بايد سراغ آن ها برود و با پرداختن هزينه هاي نسبتا بالا در استوري و پست هاي اينفلوئنسرها محصول يا خدمات خود را تبليغ كند.

اينفلوئنسرهاي ايراني عموما طنزپردازان، طراحان مد، طبيعت گردان، خوانندگان و ثروتمنداني گه داراي سايت هاي شرط بندي هستند و غيره محسوب مي شوند. براي كسب درآمد از طريق اينستاگرام تنها كافي است يك صفحه راه اندازي كنيد و با كاربران و علاقمندان به حوزه كاري تان ارتباط برقرار كنيد. هرچه تعداد فالوورها و نرخ تعامل پيج بيشتر شود، كسب درآمد بيشتر جواب مي دهد.


2. كسب درآمد از تلگرام

كسب درآمد از تلگرام

تلگرام از ديگر شبكه ‌هاي اجتماعي و اپليكيشن ‌هايي است كه تقريبا تمامي مشاغل در آنجا از كانال يا گروه برخوردارند و مردم عادي نيز همگي اكانت هايي در آن دارند. تلگرام از طريق شماره تلفن افراد فعال مي شود و معمولا به دليل فيلترينگ داخلي ايران و سيستم سانسورينگ معمولا با مشكل هايي مواجه مي شود ولي هنوز هم به فعاليت خود ادامه مي دهد. تلگرام نه تنه ابر روي موبايل كه بر روي سيستم هم نصب مي شود و همه امكاناتش روي دسكتاب نيز قابل درسترسي است. ارتباط از طريق تلگرام بسيار ساده است و از طريق ابزارهايي مانند كانال‌هاي تلگرامي و گروه‌هاي تلگرامي مي‌توانيد به كسب درآمد بپردازد.

مهمترين راه ها براي كسب درآمد از طريق تلگرام باز هم تبليغات است. كانال هايي كه به تعداد فالور زياد و متنوع دسترسي يافته اند مي توانند با تبليغ كردن محصولات ديگران كسب درآمد كنند و ساير مشاغل نيز از اين طريق محصول يا خدمات خود را تبليغ مي كنند و به بسياري از مشتريان دسترسي پيدا مي كنند. تلگرام كانال ارتباطي خوبي است و باعث شده تقريبا تمامي كسب و كارهايي كه داراي سايت هستن درد تلگرام نيز كانالي ارتباطي داشته و به كاربرانشان معرفي كنند چرا كه ارتباط برقرار كردن از طريق تلگرام بسيار آسان تر از ارتباط از طريق سايت است.


3. فعاليت به عنوان فريلنسر

كسب درآمد از فريلنسري

بسياري از افراد متخصص به خصو در حوزه كسب و كارهاي اينترنتي و هنري مثل طراحان، برنامه نويسان، كارشناسان توليد محتوا و غيره ترجيح مي دهند از طريق دوركاري به صورت فريلنسر فعاليت كنند. فريلنسرها كارمند كسي نيستن د وحقوق خودشان را از خودشان مي گيرند. يك فريلنسر بسيار بيشتر از يك كارمند مي تواند كسب درآمد كند. تنها راهش اين است ه با راه هاي ارتباطي در اينترنت براي كسب مشتري اينترنتي آشنايي كافي داشته و در فضاهايي مثل اينستاگرام ، لينكدين و غيره فعال باشد. لينكدين يك شبكه اجتماعي متعلق به كسب و كارهاست كه كار را براي فريلنسرها آسان كرده است.

از ديگر وب سايت هاي معروف‌ و مناسب براي فريلنسرها، سايت پونيشا است كه زمينه فعاليت تعداد زيادي از كاربران در حوزه‌هاي مختلف را فراهم آورده است. فريلنسرها عموما افراد متخصص و تحصيلكرده مي باشند و مشتريان آن ها نيز عموما صاحبان كسب و كارهايي هستند كه براي تبليغات اينترنتي و سوشال مديا نيازمند بهره بردن از تخصص هاي آن ها مي باشند.


4.كسب درآمد از طريق شرط بندي

كسب درآمد از شرط بندي

در دنياي امروز، شرط بندي آنلاين به صنعتي رو به رشد تبديل شده است و دليل آن هم از يك سو درآمدزايي زياد و از سوي ديگر سرگرم كننده بودن آن است. تراكنش هاي بازي آنلاين از سال 2003 تاكنون از 7.4 بيليون دلار به 41.4 بيلون دلار رسيده است. البت ههنوز هم عده اي به اين رشته بي اعتمادند و دليل آن هم تبليغات دولت ها و بدون مجوز بودن اين سايت هاست. طبيعي است كه به همين دليل سايت هاي كلاه بردار نيز در اين زمينه فعاليت كنند و ترس افراد منطقي باشد ولي با كمي تحقيق و بررسي مي توان به راحتي سايت هاي معتبر در اين زمينه را شناسايي كرد.

از راه هاي اعتماد به سايت هاي شرط بندي صاحبان اين كسب و كارهاست. بسياري از سايت هاي شرط بندي در ايران و جهان متعلق به افراد معروف و بعضي سلبريتي هاست. براي مثال سايت تايني بت از معروف ترين سايت ها در اين زمينه را پويان مختاري خواننده بختياري زبان ايراني كه تا چند سال پيش در ايران زندگي مي كرده است، راه اندازي كرده است وفعاليت روزانه و حتي زندگي شخصي او در اينستاگرام و سايت ها به راحتي قابل پيگيري است. در سال هاي اخير همسر او نيز سايت شرط بندي راه اندازي كرده است.

از طريق سايت هاي شرط بندي مي توان به بازي هاي متنوع كازينويي دسترسي پيدا كرد و با شرط بندي روي اين بازي ها به درآمدهاي ميليوني و بعضا يك شبه دست پيدا كرد. اگر علاقمند به بازي و هيجان هستيد ، بهتر است به كسب درآمد از اين طريق هم بيشتر فكر كنيد. بيشتر اين سايت ها داراي اپليكيشن هستن دو به راحتي از طريق موبايل امكان شرط بندي و كسب درآمد را براي شما فراهم مي كند.


5. نويسندگي و توليد محتوا

كسب درآمد از توليد محتوا

براي آن ها كه به نويسندگي و وبلاگ نويسي علاقمند مي باشند اين روزها شغل توليد محتوا آشناست. توليد محتوا به معناي دادن اطلاعات به مشتري و بازاريابي از اين طريق است. براي فروش هر محصولي توليد محتوا حرف اول را مي زند. شايد اين جمله معروف را شنيده باشيد كه «توليد محتوا پادشاه است». هر كسب و كاري كه سايتي راه اندازي كرده باشد براي بازاريابي آن ناچار است اقدام به توليد محتوا كند. در اين زمينه بايد از نويسندگان و علاقمندان به اين حوزه كمك گرفت. نويسندگي در اينترنت كمي حال و هوايش با نويسندگي ژور ناليستي متفاوت است چرا كه كارشناسان اين حوزه بايد با اصول و تكنيك هايي آشنا باشند كه مطلبي كه مي نويسند به خوبي به صفحه اول گوگل برسد و اصطلاحا مشتري را به محصول برساند.

يك وبلاگ نويس و كارشناس محتوا مي ‌تواند متخصص در محتواي حوزه اي خاص باشد. مثلا فقط درباره حوزه شرط بندي و قمار مطلب بنويسد و يا متخصص در حوزه گردشگري و سفرنامه نويسي شود. در اين صورت قيمت گزاري روي كار او نيز بالا تر مي رود. يك نكته مهم ديگر اين است كه محتوا تنها به نوشته و محتواي متني اختصاص ندارد بلكه يك عكس خوب و فيلم نيز مي تواند به عنوان محتواي خوب در نظر گرفته شود.


6. پيش بيني و شرط بندي ورزشي

كسب درآمد از پيش بيني فوتبال

پيش بيني ورزشي يكي ديگر از گونه هاي رايج شرط بندي آنلاين در ايران و جهان است كه طرفداران زيادي دارد. در سال هاي اخير پيش بيني ورزشي به دليل تنوعي كه دارد و به خصوص موضوع فوتبال عموميت بيشتري پيدا كرده است. چه كسي است كه به فوتبال علاقمند نباشد و بازي ها را پيش بيني نكند. اين افراد و. علاقمندان به فوتبال مي توانند از طريق سايت هاي پيش بيني فوتبال قبل از بازي هاي داخلي، ليگ ها و باشگاه ها و حتي در حين بازي فوتبال آن را پيش بيني كرده و با شرط بنيد روي آن به كسب درآمد بپردازند.

شرط بندي آنلاين بيشترين تعداد شرط بندي هاي فوتبالي را به خود اختصاص داده است. چندين راه براي كسب درآمد از پيش بيني ورزشي وجود دارد. يكي از آن ها آربيتاژ كردن است. براي آربيتاژ از طريق دو واسط و سايت پيش بيني با بازپرداخت هاي مختلف روي دو تيم مسابقه شرط بندي مي كنند.

براي پيش بيني فوتبال مي توان روي برد تيم ها، تساوي و باخت آن ها شرط بندي كرد. حتي مي توان روي تعداد گل ها و ساير جزئيات بازي نيز شرط بسته يا اصطلاحا بت كرد. حرفه اي ها مثلا مي توانند 100$ شرط روي يك تيم و 125$شرط روي تيمي ديگر شرط بندي كنند. بنابراين با دو نتيجه احتمالي مواجه خواهيم بود: برابر بودن حساب ها يا برد 5$.


7. تهيه فيلم‌ هاي آموزشي و فروش پكيج

كسب درآمد از فيلم آموزشي

اين روش هم مربوط به متخصص هاي حوزه هاي مختلف است. هر گونه مهارتي در زمينه كسب و كارهاي اينترنتي، مهارت هاي فني، نقشه كشي، آموزش كار با انواع نرم افزارها از فتوشاپ و طراحي سايت و برنامه نويسي گرفته تا آموزش بازي هاي اينترنتي، آموزش بازي هاي كازينويي مثل آموزش بازي انفجار و آموزش بازي پوكر از صفر تا صد در اينترنت موجود است و علاقمندان به هر يك از اين موضوعات با خريداري اين آموزش ها بدون رفتن به كلاس و رفت و آمد در تافيك هاي شهري به مهارت در رشته مورد نظرشان دست پيدا مي كنند.

هر فردي با چند نرم افزا معمولي مثل كمتازيا مي تواند مهارت خود را در زمين هاي فوق يا حتي مهارت هاي هنري مثل نقاشي، قاليبافي و غيره ضبط كند و به فروش بگذارد. سايت هايي وجود دارد كه در اين زمينه بستري فراهم كرده و امكان بارگزاري اينگونه آموزش ها و فروش آن ها را براي افراد مختلف فراهم كرده است. به علاوه برخي از اين كليپ‌ها در شبكه‌هاي اجتماعي يا در سايت‌هايي مانند يوتيوب و آپارات هم وجود دارد ولي آنجا امكان فروش وجود ندارد بلكه رايگان است. مي توان تبليغ محصولات آموزشي را در اين شبكه ها قرار دارد و لينك اصلي آن را براي خريداري نمايش داد.

كسب درآمد از اينترنت بهترين راه براي گذران روزهاي كنوني است. خيلي از ما دوست داريم شغل دوم داشته باشيم و يا اينكه بدون بيرون رفتن از منزل بتوانيم كسب درآمد كنيم. با قدرت گرفتن اينترنت و حضور آن در ميان همه اقشار جامعه و دسترسي به شبكه جهاني اينترنت در ميان همه سنين و گروه ها جرقه هايي براي كسب درآمد از طريق اينترنت در ميان مردم شكل گرفت و خيلي زود اين موضوع آنچنان جدي شد كه هم اكنون بخش عظيمي از مردم در ايران و جهان از راه اينترنت نه تنها كسب درآمد مي كنند كه به ثروت هاي ميليوني و ميلياردي دست يافته اند. مهمترين دسته در ميان ثروتمندان از طريق اينترنت قماربازان و افرادي هستند كه به شرط بندي علاقه دارند. پوكربازان حرفه اي و افرادي كه از طريق بازي هاي آنلاين و پيش بيني فوتبال كسب درآمد مي كنند جزو همين ثروتمندان محسوب مي شود. در ادامه با ما همراه باشيد تا راه هاي كسب درآمد از طريق اينترنت را با شما در ميان بگذاريم.

كسب درآمد از اينترنت چگونه ممكن است؟

كسب درآمد از اينترنت يك عبارت كلي است كه ممكن است چيزهاي زيادي را در بر بگيرد. بخشي از آن كسب و كارهاي اينترنتي است كه در مطلب امروز نيز به آن پرداخته مي شود. بعضي از آن ها ربط چنداني به اينترنت ندارد و در واقع محصولي خاص و يا خدماتي است كه از طريق اينترنت به فروش مي رسد و بخشي از آن ها نيز بازي كردن و شرط بندي آنلاين و اينترنتي است.

بدون شك همه دوست دارند كه آسان ‌ترين راه ها و پر پول ترين ها را در اين زمينه امتحان كنند و درآمدي قابل قبول در اين زمينه داشته باشند. بايد گفت مهمترين علمل در موفقيت داشتن پشتكار و انگيزه كافي است. بايد دل به كاري كه در اينترنت انتخاب مي كنيد بدهيد و پاي آن بايستيد تا به نتيجه برسد. در واقع همه كسب و كارها يكي دو ماه اول هزينه اي در بر نخواهد داشت چرا كه بايد در آن به مهارت دست يافت و آرام آرام نتيجه را ديد. بعضي از كارها مستلزم ارتباط با ديگران و شناخت منابع كافي است و اين كار مستلزم صرف زمان است. كسب درآمد از اينترنت يعني كسب تخصص و دانش به مرور زمان و به كار گرفتن آن در فضاي مجازي. در صورتي كه پشتكار و توانايي كافي براي فعاليت به اين شكل را داريد با ما همراه باشيد تا برترين كسب و كارهاي اينترنتي را به شما معرفي كنيم.

اولين قدم براي كسب درآمد از طريق اينترنت داشتن اينترنت خوب و نسبتا پر سرعت است؛ اينترنتي كه مدام قطع نشود و به اندازه لازم حجم در اختيارتان قرار دهد. قدم دوم اين است كه نرم افزارها، اپليكيشن ها و برنامه هاي مورد نياز براي كسب و كارتان روي كامپيوتر، لپ تاب يا موبايلتان نصب باشد. راه اندازي وآشنايي با اين برنامه ها در همان يكي دو ماه اول برايتان ميسر مي شود. بعد از راه افتادن اين نرم افزارها و فراگيري اطلاعات اوليه به راحتي مي ‌توان كسب درآمد كرد.

از بزرگترين مزاياي فعاليت در حوزه مجازي اين است كه فعاليت افراد مختلف در آن هيچ محدوديتي ندارد. بگيرد. بعضي كارها مثل فروش اينترنتي يا مثلا پيج هاي آشپزي و غيره كار چندان سختي نيست وبراي خانم هاي خانه دار هم راهگشاست ولي بعضي كارها مثل بازي هاي آنلاين به خصوص بازي انفجار نيازمند مهارت رياضي و يا حتي اطلاعات رياضي و آماري است. سطح افراد در كسب و كارهاي اينترنتي بسيار متفاوت است. در هر صورت كسب درآمد از طريق اينترنت به كمترين سرمايه‌ گذاري اوليه نياز دارد.

1. كسب درآمد از اينستاگرام

كسب درآمد از اينستاگرام

در سال 2012 شركت فيسبوك، اينستاگرام را خريد و علاقمندان به فضاي مجازي را با دنيايي جديد آشنا كرد. از آن پس بيشتر برنامه ‌هاي بازاريابي و تبليغات فيسبوكي به اينستاگرام منتقل شد. علاوه بر خود فيس بوگ افراد عادي نيز از اينستاگرام براي بازاريابي و كسب درآمد استفاده كردند. هنرمندان، ورزشكاران، فوتباليست ‌ها و بسياري از سلبريتي ها و شخصيت هاي معروف خيلي زود پا به اين عرصه گذاشتند و از طريق به اشتراك گذاشتن عكس ها و فعاليت هايشان با طرفدارانشان ارتباط بر قرار كردند.

دسته دوم نيز افرادي بودند كه به واسطه اينستاگرام معروف شدند و به اصطلاح به اينفلوئنسر يعني تاثيرگذاران در اينستاگرام تبديل شدند. تقريبا نود درصد اينفلوئنسرها پا به عرصه تبليغات گذاشتند و در كنار به اشتراك گذاشتن عكس ها و فيلم هاي شخصي شان، از راه تبليغات در پيج هايشان به كسب درآمد مي پردازند. امروزه هر كس بخواهد در اينستاگرام تبليغ بكند بايد سراغ آن ها برود و با پرداختن هزينه هاي نسبتا بالا در استوري و پست هاي اينفلوئنسرها محصول يا خدمات خود را تبليغ كند.

اينفلوئنسرهاي ايراني عموما طنزپردازان، طراحان مد، طبيعت گردان، خوانندگان و ثروتمنداني گه داراي سايت هاي شرط بندي هستند و غيره محسوب مي شوند. براي كسب درآمد از طريق اينستاگرام تنها كافي است يك صفحه راه اندازي كنيد و با كاربران و علاقمندان به حوزه كاري تان ارتباط برقرار كنيد. هرچه تعداد فالوورها و نرخ تعامل پيج بيشتر شود، كسب درآمد بيشتر جواب مي دهد.


2. كسب درآمد از تلگرام

كسب درآمد از تلگرام

تلگرام از ديگر شبكه ‌هاي اجتماعي و اپليكيشن ‌هايي است كه تقريبا تمامي مشاغل در آنجا از كانال يا گروه برخوردارند و مردم عادي نيز همگي اكانت هايي در آن دارند. تلگرام از طريق شماره تلفن افراد فعال مي شود و معمولا به دليل فيلترينگ داخلي ايران و سيستم سانسورينگ معمولا با مشكل هايي مواجه مي شود ولي هنوز هم به فعاليت خود ادامه مي دهد. تلگرام نه تنه ابر روي موبايل كه بر روي سيستم هم نصب مي شود و همه امكاناتش روي دسكتاب نيز قابل درسترسي است. ارتباط از طريق تلگرام بسيار ساده است و از طريق ابزارهايي مانند كانال‌هاي تلگرامي و گروه‌هاي تلگرامي مي‌توانيد به كسب درآمد بپردازد.

مهمترين راه ها براي كسب درآمد از طريق تلگرام باز هم تبليغات است. كانال هايي كه به تعداد فالور زياد و متنوع دسترسي يافته اند مي توانند با تبليغ كردن محصولات ديگران كسب درآمد كنند و ساير مشاغل نيز از اين طريق محصول يا خدمات خود را تبليغ مي كنند و به بسياري از مشتريان دسترسي پيدا مي كنند. تلگرام كانال ارتباطي خوبي است و باعث شده تقريبا تمامي كسب و كارهايي كه داراي سايت هستن درد تلگرام نيز كانالي ارتباطي داشته و به كاربرانشان معرفي كنند چرا كه ارتباط برقرار كردن از طريق تلگرام بسيار آسان تر از ارتباط از طريق سايت است.


3. فعاليت به عنوان فريلنسر

كسب درآمد از فريلنسري

بسياري از افراد متخصص به خصو در حوزه كسب و كارهاي اينترنتي و هنري مثل طراحان، برنامه نويسان، كارشناسان توليد محتوا و غيره ترجيح مي دهند از طريق دوركاري به صورت فريلنسر فعاليت كنند. فريلنسرها كارمند كسي نيستن د وحقوق خودشان را از خودشان مي گيرند. يك فريلنسر بسيار بيشتر از يك كارمند مي تواند كسب درآمد كند. تنها راهش اين است ه با راه هاي ارتباطي در اينترنت براي كسب مشتري اينترنتي آشنايي كافي داشته و در فضاهايي مثل اينستاگرام ، لينكدين و غيره فعال باشد. لينكدين يك شبكه اجتماعي متعلق به كسب و كارهاست كه كار را براي فريلنسرها آسان كرده است.

از ديگر وب سايت هاي معروف‌ و مناسب براي فريلنسرها، سايت پونيشا است كه زمينه فعاليت تعداد زيادي از كاربران در حوزه‌هاي مختلف را فراهم آورده است. فريلنسرها عموما افراد متخصص و تحصيلكرده مي باشند و مشتريان آن ها نيز عموما صاحبان كسب و كارهايي هستند كه براي تبليغات اينترنتي و سوشال مديا نيازمند بهره بردن از تخصص هاي آن ها مي باشند.


4.كسب درآمد از طريق شرط بندي

كسب درآمد از شرط بندي

در دنياي امروز، شرط بندي آنلاين به صنعتي رو به رشد تبديل شده است و دليل آن هم از يك سو درآمدزايي زياد و از سوي ديگر سرگرم كننده بودن آن است. تراكنش هاي بازي آنلاين از سال 2003 تاكنون از 7.4 بيليون دلار به 41.4 بيلون دلار رسيده است. البت ههنوز هم عده اي به اين رشته بي اعتمادند و دليل آن هم تبليغات دولت ها و بدون مجوز بودن اين سايت هاست. طبيعي است كه به همين دليل سايت هاي كلاه بردار نيز در اين زمينه فعاليت كنند و ترس افراد منطقي باشد ولي با كمي تحقيق و بررسي مي توان به راحتي سايت هاي معتبر در اين زمينه را شناسايي كرد.

از راه هاي اعتماد به سايت هاي شرط بندي صاحبان اين كسب و كارهاست. بسياري از سايت هاي شرط بندي در ايران و جهان متعلق به افراد معروف و بعضي سلبريتي هاست. براي مثال سايت تايني بت از معروف ترين سايت ها در اين زمينه را پويان مختاري خواننده بختياري زبان ايراني كه تا چند سال پيش در ايران زندگي مي كرده است، راه اندازي كرده است وفعاليت روزانه و حتي زندگي شخصي او در اينستاگرام و سايت ها به راحتي قابل پيگيري است. در سال هاي اخير همسر او نيز سايت شرط بندي راه اندازي كرده است.

از طريق سايت هاي شرط بندي مي توان به بازي هاي متنوع كازينويي دسترسي پيدا كرد و با شرط بندي روي اين بازي ها به درآمدهاي ميليوني و بعضا يك شبه دست پيدا كرد. اگر علاقمند به بازي و هيجان هستيد ، بهتر است به كسب درآمد از اين طريق هم بيشتر فكر كنيد. بيشتر اين سايت ها داراي اپليكيشن هستن دو به راحتي از طريق موبايل امكان شرط بندي و كسب درآمد را براي شما فراهم مي كند.


5. نويسندگي و توليد محتوا

كسب درآمد از توليد محتوا

براي آن ها كه به نويسندگي و وبلاگ نويسي علاقمند مي باشند اين روزها شغل توليد محتوا آشناست. توليد محتوا به معناي دادن اطلاعات به مشتري و بازاريابي از اين طريق است. براي فروش هر محصولي توليد محتوا حرف اول را مي زند. شايد اين جمله معروف را شنيده باشيد كه «توليد محتوا پادشاه است». هر كسب و كاري كه سايتي راه اندازي كرده باشد براي بازاريابي آن ناچار است اقدام به توليد محتوا كند. در اين زمينه بايد از نويسندگان و علاقمندان به اين حوزه كمك گرفت. نويسندگي در اينترنت كمي حال و هوايش با نويسندگي ژور ناليستي متفاوت است چرا كه كارشناسان اين حوزه بايد با اصول و تكنيك هايي آشنا باشند كه مطلبي كه مي نويسند به خوبي به صفحه اول گوگل برسد و اصطلاحا مشتري را به محصول برساند.

يك وبلاگ نويس و كارشناس محتوا مي ‌تواند متخصص در محتواي حوزه اي خاص باشد. مثلا فقط درباره حوزه شرط بندي و قمار مطلب بنويسد و يا متخصص در حوزه گردشگري و سفرنامه نويسي شود. در اين صورت قيمت گزاري روي كار او نيز بالا تر مي رود. يك نكته مهم ديگر اين است كه محتوا تنها به نوشته و محتواي متني اختصاص ندارد بلكه يك عكس خوب و فيلم نيز مي تواند به عنوان محتواي خوب در نظر گرفته شود.


6. پيش بيني و شرط بندي ورزشي

كسب درآمد از پيش بيني فوتبال

پيش بيني ورزشي يكي ديگر از گونه هاي رايج شرط بندي آنلاين در ايران و جهان است كه طرفداران زيادي دارد. در سال هاي اخير پيش بيني ورزشي به دليل تنوعي كه دارد و به خصوص موضوع فوتبال عموميت بيشتري پيدا كرده است. چه كسي است كه به فوتبال علاقمند نباشد و بازي ها را پيش بيني نكند. اين افراد و. علاقمندان به فوتبال مي توانند از طريق سايت هاي پيش بيني فوتبال قبل از بازي هاي داخلي، ليگ ها و باشگاه ها و حتي در حين بازي فوتبال آن را پيش بيني كرده و با شرط بنيد روي آن به كسب درآمد بپردازند.

شرط بندي آنلاين بيشترين تعداد شرط بندي هاي فوتبالي را به خود اختصاص داده است. چندين راه براي كسب درآمد از پيش بيني ورزشي وجود دارد. يكي از آن ها آربيتاژ كردن است. براي آربيتاژ از طريق دو واسط و سايت پيش بيني با بازپرداخت هاي مختلف روي دو تيم مسابقه شرط بندي مي كنند.

براي پيش بيني فوتبال مي توان روي برد تيم ها، تساوي و باخت آن ها شرط بندي كرد. حتي مي توان روي تعداد گل ها و ساير جزئيات بازي نيز شرط بسته يا اصطلاحا بت كرد. حرفه اي ها مثلا مي توانند 100$ شرط روي يك تيم و 125$شرط روي تيمي ديگر شرط بندي كنند. بنابراين با دو نتيجه احتمالي مواجه خواهيم بود: برابر بودن حساب ها يا برد 5$.


7. تهيه فيلم‌ هاي آموزشي و فروش پكيج

كسب درآمد از فيلم آموزشي

اين روش هم مربوط به متخصص هاي حوزه هاي مختلف است. هر گونه مهارتي در زمينه كسب و كارهاي اينترنتي، مهارت هاي فني، نقشه كشي، آموزش كار با انواع نرم افزارها از فتوشاپ و طراحي سايت و برنامه نويسي گرفته تا آموزش بازي هاي اينترنتي، آموزش بازي هاي كازينويي مثل آموزش بازي انفجار و آموزش بازي پوكر از صفر تا صد در اينترنت موجود است و علاقمندان به هر يك از اين موضوعات با خريداري اين آموزش ها بدون رفتن به كلاس و رفت و آمد در تافيك هاي شهري به مهارت در رشته مورد نظرشان دست پيدا مي كنند.

هر فردي با چند نرم افزا معمولي مثل كمتازيا مي تواند مهارت خود را در زمين هاي فوق يا حتي مهارت هاي هنري مثل نقاشي، قاليبافي و غيره ضبط كند و به فروش بگذارد. سايت هايي وجود دارد كه در اين زمينه بستري فراهم كرده و امكان بارگزاري اينگونه آموزش ها و فروش آن ها را براي افراد مختلف فراهم كرده است. به علاوه برخي از اين كليپ‌ها در شبكه‌هاي اجتماعي يا در سايت‌هايي مانند يوتيوب و آپارات هم وجود دارد ولي آنجا امكان فروش وجود ندارد بلكه رايگان است. مي توان تبليغ محصولات آموزشي را در اين شبكه ها قرار دارد و لينك اصلي آن را براي خريداري نمايش داد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 73
  • بازدید کلی : 1443
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه